Historie


HV Administraties is opgericht in het jaar 2003. Ruim zeven jaar heb ik gewerkt als Directie Assistente bij een gelijksoortig kantoor. Dit kantoor is uiteindelijk overgenomen door een grotere organisatie. Ik heb vervolgens de keuze gemaakt om mijn eigen kantoor op te richten. Dit alles vanuit de overtuiging dat veel ondernemers het prettig vinden om hun administratie te laten verzorgen door een klein kantoor waar de (communicatie-) lijnen meestal kort zijn.


De eerste 5 jaar heb ik het kantoor alleen geleid. Door het toenemend aantal klanten heb ik het kantoor uitgebreid met een personeelslid. Een doelbewuste keuze is om ons kantoor kleinschalig en overzichtelijk te houden. Op die manier is de instap voor startende ondernemers, ZZP’ers en kleine en middelgrote bedrijven makkelijker.


HV Administraties staat voor kwaliteit en heeft door haar brede kennis alles in huis om u met raad en daad bij te staan op boekhoudkundig, financieel en fiscaal  gebied.


Passie voor ons vak is de basis van onze onderneming en uw garantie voor consistente kwaliteit.


Groot geworden door klein te zijn